Kako izaći nakraj s bolovima na radnom mjestu?

Mnogi moraju na posao i kada ih nešto boli. Posebno ako su to manji ili hronični bolovi jer ne možete “za svaku sitnicu” ostati kod kuće. Dok se za zarazne bolesti preporučuje strogo ostanak kod kuće, svakodnevno se suočavamo s bolovima koji nisu dovoljno jaki da bismo zbog njih ostali kod kuće, ali su dovoljno jaki da utječu na naš rad.

Kako se nositi s njima?!

Ne spominjite to na poslu

Osim ako ne pregovarate s nadređenima o slobodnom danu, zdravstvenim povlasticama, danima bolovanja…, nemojte o svojim bolovima pričati saradnicima, šefu niti bilo kome drugome. Možda će vama biti malo lakše ako o tome pričate, ali vrlo vjerovatno će utjecati negativno na vas.

Neko će misliti da se tako izvlačite od posla, neko da tražite saosjećanje i poseban tretman… Ako se to pojavi češće, mislit će da ste stalno bolesni i neodgovorni.
Također, u slučaju da se radi o nečemu što se pojavljuje češće, vjerovatno će utjecati i na odgovornosti i obaveze koje će vam davati nadređeni, pa čak i na napredovanje.

U svakom slučaju, teško da će biti neke prednosti od toga ako svima kažete da vas nešto boli.

To se ne odnosi na to ako se radi o vanrednoj situaciji, rijetko vas nešto boli ili ukoliko se na vama vidi da nešto nije uredu. Tada je bolje priznati da imate glavobolju i da radite usporeno, nego da misle da ste cijelu noć pili i da ste mamurni došli na posao. Dakle, razlika je ako neko nešto primijeti i pita ili ako vi sami to spominjete. Ipak, pokušajte napraviti sve što možete kako se to na vama ne bi primjećivalo.

Raskomotite se

Kada vas nešto boli, lakše će vam biti ako vam je udobno. Odjenite se udobnije nego inače, obujte cipele s nižom potpeticom…

Smanjite bolove

Uzmite nešto protiv bolova, popijte čaj za opuštanje, tabletu protiv bolova, masirajte se prije odlaska na posao, meditirajte… Mnogi ne vole uzimati tablete protiv bolova, ali sigurno imate neki način za smanjenje boli koji djeluje kod vas.

Pazite na sebe

Ako znate šta su vaše slabosti, pokušajte djelovati preventivno. Naravno, to ne može i neće spriječiti bolove niti bolesti, no može pomoći kod onih kojima ste skloni da ih smanjite. Pravilna prehrana, kretanje, vježbanje, dovoljno sna… sve to utječe na vaš organizam.