Riješite se bola u leđima za 60 sekundi

Pritisak i bol u donjem dijelu leđa česta je pojava. Bolovi se javljaju zbog lošeg držanja i opterećenja na donji dio krsta, ali i zbog grča u tijelu izazvanog stresom i umorom.

Želite li da trenutno ublažite bol isprobate kratku vježbu disanja koja opušta tijelo i smanjuje osjećaj pritiska u lumbalnom delu?

Vježba disanja protiv bolova od 60 sekundi

1. Sjedite i zauzmite najudobniji položaj. Zatvorite oči i pokušajte da se opustite.
2. Vrh jezika naslonite odmah iza gornjih prednjih zuba.
3. Udišite kroz nos polako u trajanju od 4 sekunde, zadržite dah brojeći do 7 pa polako izdišite na usta brojeći do 8, proizvodeći tihi zvuk olakšanja.
4. Postupak ponovite još tri puta.

Vježbe prije spavanja od 60 sekundi

Želite li da problem bolnih leđa od sjedenja riješiti zauvjek? Svako veče prije spavanja, dok ležite u krevetu uradite kratko istezanje od 60 sekundi.

1. Lezite na stomak i naslonite se na podlaktice.
2. Gornji dio tijela podignite tako da se naslonite na laktove, podignite i glavu, zadržite položaj 8 sekundi pa se vratite u početni položaj. Vježbu ponovite dva puta.
3. Lezite na leđa i savijte koljena, a ruke ispružite pored tijela. Podignite kukove u ravan položaj, ostanite tako 8 sekundi pa se vratite u početni položaj.
4. Ostanite da ležaite na leđima pa skupite noge, savijte ih u koljenima, obuhvatite ih rukama i privucite prema grudima. Ostanite u položaju 8 sekundi pa se vratite u početni položaj. Vježbu ponovite 2 puta.