Kako da stanjim i učvrstim bedra?

Ako je pareo vaš najbolji saveznik na plaži, definitivno morate poraditi na izgledu svojih nogu, tačnije stražnjice i bedara. Ipak, prije nego što odlučite odrediti svoj cilj, morate snimiti situaciju. Ponajprije, pomirite se sa svojom građom. Ako niste izdužene građe, vaša bedra nikada neće biti vretenasta kao kod one manekenke u reklami. S druge strane, možete postići da vam bedra budu čvrsta.

zena kukoviAko imate jaka bedra, napravite mali test: stanite uspravno i zategnite bedrene mišiće. Sada uštipnite prstima kožu. Ako pod njima osjećate mekano tkivo, očigledno imate višak masnog potkožnog tkiva, a vjerovatno i probleme s celulitom. Ako pod prstima osjećate više kože nego masnog tkiva, vaši bedreni mišići su razvijeni. U skladu s tim prilagodit ćete svoju tjelovježbu.

Naime, ako su vam bedreni mišići razvijeni, morate izbjegavati vježbe koje ih jačaju. Čučnjevi, utezi, vježbe za noge na spravama nisu za vas. Kada radite kardio vježbe, na spravama podesite najmanji otpor, a kada trčite, izbjegavajte uzbrdice. Fokusirajte se na kardio vježbe kojima ćete učvrstiti mišiće bez povećavanja mišićne mase na bedrima. Trčanje na duge staze najbolji je primjer treninga koji će vam pomoći stanjiti i učvrstiti noge.

Kako budete mršavjeli, tako će se masno tkivo smanjivati po cijelom tijelu, a jedno od posljednjih područja s kojih će se povući masno tkivo je unutrašnja strana bedara, ujedno i “najbolnija” tačka većine žena.

Budite realni i zaboravite na čudesne rezultate preko noći. Ekstremni rezultati zahtijevaju i vrlo velik trud, a mršava bedra mogu se postići jedino ako smanjite udio tjelesne masti ispod 18%, što je izazov i za sportaše, a može biti jako opasno za zdravlje. Ako se sada osjećate obeshrabreno, to je dobar znak, a nadamo se i motivacija da već ove sedmice počnete brinuti o svom tijelu, ali i o samopouzdanju. Uostalom, ove sezone nosite obline, a već sljedeće ćete nositi svoje novo sportsko tijelo. Sretno!