Bez gladovanja smršajte do pet kilograma

Za većinu žena idealna dijeta izgleda tako da mogu jesti raznovrsnu hranu, da ne gladuju i da ujedno mršave. Upravo takav je ovaj poseban plan tokom koga biste mogli smršati do pet kilograma za samo jedan mjesec. Kako? Lako!

Donosimo vam mnoštvo sjajnih prijedloga i recepata koje biste mogli jesti za doručak, ručak i večeru, a da i dalje mršavite. Krenimo redom.

Doručak – 300 kalorija po obroku

Kad je u pitanju doručak, treba gledati da ne bude previše komplikovan za pripremu, da bude dovoljno zasitan i da nas „dugo drži“. Koju god od ponuđenih varijanti izaberete nećete pogriješiti.

  • Jedna šolja rikota sira, malo muskatnog oraščića, ½ kašičice agave sirupa i 4 kajsije.
  • Kajgana od jednog jajeta poslužena s integralnom zemičkom, jednom kobasicom od ćuretine i sokom od povrća.
  • Jedna prženica od integralnog hljeba i jedna šolja jagoda.
  • 2 palačinke s jednom kašičicom meda, ½ banane i 2 lente crvenog mesa.
  • Šolja grčkog jogurta, jedna nektarina, 1 kašičica meda i 3 kašike badema.

Ručak – 400 kalorija po obroku

  • Salata od tjestenine. 60 g integralne tjestenine, 5 komada čeri paradajza, nasjeckana mocarela, ¼ žute paprike, malo ulja i začina.
  • Jedno parče pizze i dvije šolje salate.
  • Tortilja s tunjevinom. 3 nasjeckane crne masline, konzerva tunjevine u vodi, 2 kašike nasjeckanog crvenog luka, malo maslinovog ulja i malo sirćeta. Izmiješati i time napuniti integralnu tortilju.
  • Sendvič od pečene govedine. 2 šnite raženog hljeba, 60 g pečene nemasne govedine, 1 kašika majoneza s manje masnoće pomiješanog s ¼ kašičice hrena, zelena salata i paradajz.
  • Vegetarijanski hamburger.

Večera – 500 kalorija po obroku

  • Odrezak od 120 g, ½ pečenog krompira, 2 kašike grčkog jogurta, 2 šolje dinstanih gljiva na 2 kašike maslinovog ulja.
  • 90g pilećeg bijelog mesa s brokolijem kuhanim na pari i 180 g riže.
  • 180 g crvenog mesa, 1 pečeni slatki krompir, 2 šolje mahuna dinstanih na 2 kašike maslinovog ulja.
  • 120 g piletine bez kožice i kostiju i 2 šolje brokolija.
  • Salata od 60 g integralne testenine, ¾ šolje bijelog pasulja, 1 šolja paradajza, 2 kašike maslinovog ulja, svježi bosiljak i jedna kašike izmrvljenog feta sira.

Za užinu jedite svježe povrće s humusom ili nekim drugim zdravim umakom, zatim grickajte orašaste plodove i svježe voće. Povremeno se možete počastiti kockicom tamne čokolade. Jedan dan u nedjelji ostavite da sebi ugodite i jedite šta god poželite. Naravno, samo ako ste se ostalih šest dana striktno pridržavali jelovnika.